Regulamin
I. Definicje
Sprzedawca – Mobilki GSM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr: 593519, adres: Czyżów 47, 32-420 Gdów;
Klient – oznacza klienta składającego zamówienie na stronie internetowej www.mobilkigsm.pl
Strona internetowa sprzedawcy – strona www.mobilkigsm.pl;
Warunki – oznacza niniejsze warunki;
Gwarancja Mobilki GSM Sp. z o.o. Sp. k. – oznacza gwarancję udzielaną przez Mobilki GSM Sp. z o.o. Sp. k.;
Dzień – oznacza dzień roboczy. Weekendy i dni ustawowo wolne od pracy nie są uważane za dni robocze;
FMI – oznacza funkcję Find My iPhone (Znajdź mój iPhone) w telefonach iPhone firmy Apple;
IMEI – oznacza International Mobile Equipment Identity (międzynarodowy identyfikator urządzenia mobilnego).
II. Klient
1) Złożenie zamówienia na stronie internetowej Sprzedawcy, jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków. Podczas składania zamówienia Klient jest zobowiązany do podania pełnych danych kontaktowych, takich jak imię i nazwisko, adres rozliczeniowy i adres wysyłki, aktywny numer telefonu i adres e-mail. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za dokładność informacji, które podaje Sprzedawcy, oraz za wszelkie koszty spowodowane podaniem nieprawidłowych danych kontaktowych.
2) Składając zamówienie na stronie internetowej Sprzedawcy , Klient potwierdza, że jest w wieku uprawniającym go do złożenia zamówienia na stronie internetowej Sprzedawcy oraz przestrzegania niniejszych Warunków.
3) Dane Klienta są przechowywane w rejestrze klientów Sprzedawcy i są używane do utrzymywania relacji z klientami i zarządzania nimi. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć w Polityce prywatności Sprzedawcy, która jest dostępna na stronie internetowej Sprzedawcy.
III. Produkty
1) Sprzedawca zajmuje się sprzedażą nowych, używanych oraz powystawowych telefonów komórkowych. Przed wprowadzeniem do obrotu telefony komórkowe są sprawdzane przez specjalistów Sprzedawcy. Sprzedawca klasyfikuje telefony komórkowe, uwzględniając ich stan. Składając zamówienie, klient wybiera model, kolor, pojemność pamięci i stan telefonu komórkowego, który chce kupić. Telefony komórkowe są używane, więc Sprzedawca nie może zagwarantować, że oryginalny stopień odporności na zachlapania, kurz i wodę (certyfikat IP67 lub IP68) pozostaje zachowany.
2) Zakres usług oferowany przez Sklep Sprzedawcy obejmuje również sprzedaż akcesoriów do telefonów komórkowych, widniejących odpowiednio w kategorii Akcesoria.
IV. Ceny
1)Telefony komórkowe są sprzedawane w systemie VAT marża. Ceny produktów nie zawierają opłat za dostawę. Koszt dostawy jest wyraźnie wskazany przed złożeniem zamówienia i zależy od wybranego sposobu dostawy.
2) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku wyraźnego i istotnego błędu w cenie. Dotyczy to ewentualnego błędu w cenie w przypadku, gdy cena produktu odbiega tak znacząco i wyraźnie od normalnego poziomu cen produktu, że przeciętny konsument zrozumiałby, że jest to faktycznie błąd.
V. Dostawy
1) Aktualną listę z wyszczególnieniem sposobów wysyłki można znaleźć na stronie internetowej. Podczas składania zamówienia Klient jest zobowiązany do podania prawidłowych informacji umożliwiających realizację dostawy, takich jak adres i numer telefonu w odpowiednim formacie.
2)Czas realizacji zamówienia wynosi średnio 1–2 dni roboczych od dostarczenia Klientowi automatycznego potwierdzenia zamówienia.
3) Czas wysyłki za pośrednictwem firm kurierskich wynosi zwykle 1–3 dni roboczych i jest niezależny od Sprzedającego.
4) Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia w dostawie będące poza uzasadnioną kontrolą, w tym m.in. za nieprawidłowe informacje przekazane przez Klienta podczas składania zamówienia, strajki, warunki pogodowe, epidemie, kwarantanny lub niedobór paliwa transportowego, energii lub siły roboczej.
5) W przypadku otrzymania niewłaściwego lub uszkodzonego produktu należy poinformować o tym w ciągu 72 godzin od otrzymania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do żądania dodatkowej płatności za zwrot niewłaściwych lub uszkodzonych produktów, do których uszkodzenia doszło nie z naszej winy.
VI. Zwroty
1)Klientowi przysługuje ustawowe prawo do zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych.
2) Sprzedawca gwarantuje pełny zwrot kosztów za wszystkie zwrócone produkty, pod warunkiem, że produkty te zostaną zwrócone w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone.
3) Jeśli produkty uległy uszkodzeniu w jakikolwiek sposób, firma zwróci takie produkty Klientowi lub zaoferuje odpłatną usługę naprawy.
4) Sprzedawca dokona zwrotu kosztów, stosując tę samą metodę płatności, która została wykorzystana do dokonania płatności w najszybszym możliwym terminie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania produktów. W niektórych przypadkach, np. z powodu dni ustawowo wolnych od pracy lub z innych powodów, proces zwrotu może potrwać dłużej.
5) Jeśli firma nie może skorzystać z tej samej metody płatności do dokonania zwrotu, płatność zostanie dokonana inną metodą płatności.
6)Przed wysłaniem produktów do zwrotu Klient jest zobowiązany do zapakowania produktów, odpowiednio je zabezpieczając. Produkty należy przesłać na nasz adres za pośrednictwem usługi dostawy i w sposób określony w instrukcjach.
7)Klient jest odpowiedzialny za produkty do momentu ich dostarczenia do Sprzedawcy.
8) W celu dokonania zwrotu produktów należy wypełnić formularz zwrotu dostępny tutaj. Przed wysłaniem telefonu do firmy należy upewnić się, że funkcja Znajdź mój iPhone (FMI) została wyłączona w telefonie.
9) Jeśli funkcja FMI jest włączona w chwili odbioru przez firmę, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia dodatkowych opłat za dostawę lub koszty obsługi. Ponadto może dojść do opóźnienia w dokonaniu zwrotu ze względu na włączoną funkcję FMI.
VII. Odpowiedzialność za wady. Reklamacja.
1) Reklamacji może podlegać towar, jak również proces składania zamówienia oraz płatności czy świadczenia usług.
2) Należy niezwłocznie poinformować Sprzedawcę o wykryciu usterek w produktach, które istniały w momencie otrzymania produktów i nie zostały spowodowane niewłaściwym postępowaniem z produktami.
3) Powiadomienia należy dokonać poprzez wiadomość e-mail sklep@mobilki-gsm.pl opisując na czym polega wada, kiedy został zakupiony telefon, oraz podając numer zamówienia. Po powiadomieniu nas i otrzymaniu instrukcji postępowania wadliwy produkt należy przesłać na nasz adres, korzystając z usługi dostawy, oraz w sposób określony w instrukcjach w rozsądnym terminie.
4) W przypadku otrzymania produktu niezgodnego ze specyfikacją, należy poinformować nas o tym w ciągu trzech (3) dni od otrzymania produktu.
5) Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji zgłoszonych usterek produktów i proces ten może potrwać ok. 3–5 dni roboczych, zanim nastąpi ewentualny zwrot.
6) Czas rozpatrzenie reklamacji wynosi do 14 dni kalendarzowych. W szczególnych przypadkach, wymagających specjalistycznej diagnozy usterki, zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu rozpatrzenia reklamacji do 30 dni kalendarzowych.
VIII. Gwarancja Mobilki GSM
1) Mobilki GSM Sp. z o.o. Sp. k. udziela 12-miesięcznej gwarancji na wszystkie telefony. Wszelkie wykryte usterki objęte gwarancją zostaną usunięte przez firmę Mobilki GSM Sp. z o.o. Sp. K. Warunki gwarancji odrębnie określają przypadki, które nie są objęte gwarancją.
2) Okres ważności gwarancji wynosi 12 miesięcy, począwszy od daty zakupu. Przed rozpoczęciem korzystania z telefonu Klient jest zobowiązany do zapoznania się z warunkami gwarancji telefonu.
3) Nie ponosimy odpowiedzialności za usterki spowodowane przez Klienta. Obejmuje to np. fizyczne uszkodzenie telefonu, korzystanie z telefonu niezgodnie z instrukcją obsługi lub inne zaniedbania.
4) W szczególności należy zwrócić uwagę na następujące kwestie:
Normalne zużycie telefonu i baterii nie jest objęte gwarancją;
Rozbicie lub pęknięcie ekranu nie jest objęte gwarancją;
Usuwanie wirusów lub innego złośliwego oprogramowania z telefonu nie jest objęte gwarancją;
Uszkodzenie telefonu spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi lub niewłaściwym lub nietypowym użytkowaniem telefonu nie jest objęte gwarancją;
Fizyczne otwarcie telefonu spowoduje unieważnienie gwarancji;
Uszkodzenie telefonu podczas wysyłki z powodu niedbalstwa po stronie Klienta nie jest objęte gwarancją. Klient odpowiada za prawidłowe zapakowanie telefonu do wysyłki;
Gwarancja traci ważność, jeśli numer seryjny telefonu lub IMEI zostały usunięte lub są nieczytelne z innego powodu;
Inne pośrednie lub czysto finansowe szkody spowodowane uszkodzeniem telefonu, takie jak zniszczenie lub uszkodzenie plików danych, nie są objęte gwarancją;
Gwarancja traci ważność, jeśli szybka/przycisk home telefonu/aparat/inne funkcje są uszkodzone na przykład z powodu niewłaściwego lub nietypowego użytkowania, takiego jak upuszczenie telefonu lub uderzenie telefonem w przedmiot;
Gwarancja traci ważność, jeśli telefon zakupiony od Mobilki GSM Sp. z o.o. Sp. K. został naprawiony przez samego klienta lub osobę trzecie;
Gwarancja traci ważność, jeśli telefon jest wygięty, uszkodzony na skutek zalania wodą lub jeśli jakiekolwiek funkcje nie działają z powodu niewłaściwego użytkowania, takiego jak upuszczenie telefonu, zalanie, zabrudzenie lub uderzenie telefonem w przedmiot.
Naprawianie telefonu w innym serwisie niż wskazany przez sprzedawcę, powoduje utratę gwarancji.