Zwrot towaru

Jeśli zakupiony telefon nie spełnił Twoich oczekiwań, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez konieczności podania przyczyny.

Zanim przystąpisz do realizacji procedury zwrotu, koniecznie poinformuj Nas o takim zamiarze. W przypadku wiadomości, prosimy o dołączenie danych zamówienia oraz Klienta.

Jak przygotować przesyłkę zwrotną?

Wydrukuj formularz zwrotu i go uzupełnij.

Przywróć telefon do ustawień fabrycznych. Wyloguj się ze wszystkich kont, zdejmij blokady oraz wyłącz funkcję Find My iPhone. Jeśli jest ona aktywna, zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej opłaty za koszty obsługi.

Spakuj przesyłkę. Pamiętaj, żeby telefon był tak zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Do przesyłki dołącz również formularz zwrotu oraz inne dokumenty i przedmioty, razem z którymi otrzymałeś/aś od Nas telefon.

Paczkę nadaj za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej na adres:
Mobilki GSM (Zwroty)
ul. Przemysłowa 4/474
30-701 Kraków
sklep@mobilki-gsm.pl

Po otrzymaniu przez nas przesyłki, nasz dział ds. zwrotów skontaktuje się z Tobą. Pieniądze zostaną zwrócone na konto w przeciągu 14 dni.

Sprzedawca gwarantuje pełny zwrot kosztów za wszystkie zwrócone produkty, pod warunkiem, że produkty te zostaną zwrócone w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone. Jeśli produkty uległy uszkodzeniu w jakikolwiek sposób, firma zwróci takie produkty Klientowi lub zaoferuje odpłatną usługę naprawy.
Sprzedawca dokona zwrotu kosztów, stosując tę samą metodę płatności, która została wykorzystana do dokonania płatności w najszybszym możliwym terminie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania produktów. W niektórych przypadkach, np. z powodu dni ustawowo wolnych od pracy lub z innych powodów, proces zwrotu może potrwać dłużej. Jeśli firma nie może skorzystać z tej samej metody płatności do dokonania zwrotu, płatność zostanie dokonana inną metodą płatności.